طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای

امروز در مجله آیوت می‌خواهیم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای در خانه بپردازیم.‌ اگر می‌خواهید منزل خود را با تِم گرد و دایره ای طراحی کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای

ذهن در طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای

اگر ذهن شما به خطوط منحنی و گرد علاقه دارد شخصیت شما بسیار اجتماعی است البته قطعیت در این موضوع وجود ندارد و اینها تنها گفته‌های انسان‌های خلاق،خوش صحبت و اجتماعی است که به دکوراسیون با خطوط منحنی علاقه دارند. شکل دایره هیچ جهتی ندارد و ارزش آن از هر طرف یکسان است. دایره مظهر کمال و سادگی است و تداعی گرد حرکت بی پایان; اشکال هندسی اگر در معماری به شکل صحیح استفاده شوند بیانگر یک اندیشه است و می‌توانند معنای عمیق تری به نسبت ظاهر خود داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی گرد

برای داشتن یک فضای آرامش بخش و دلپذیر در طراحی دکوراسیون به سبک گرد نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • سبک دکوراسیون
  • رنگ‌ها
  • تعادل در استفاده از خطوط منحنی
  • نقاط کانونی
  • وسایل و تزئینات

طراحی دکوراسیون گرد

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به شکل دایره ای رنگها و خطوط منحنی نقش اصلی را ایفا می‌کنند. وسایل و مبلمان خود را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. اگر منزل شما توسط یک طراح معمار داخلی طراحی نشده است قبل از خرید وسایل سعی کنید چیدمان وسایل در خانه را تجسم کنید. برای انتخاب رنگ‌ها در خانه متناسب با سبک معماری و علاقه خود اقدام کنید. در تصاویر خانه پیش رو رنگ نارنجی(کدویی) و رنگ های خنثی استفاده شده است که بسیار جذاب است.تعادل در استفاده از رنگ‌ها در این خانه باعث جذابیت و دلپذیر شدن فضا شده است. در فضای پذیرایی استفاده از یک مبل با رنگ متفاوت به خوبی نقطه کانونی فضا را شکل داده است.

طراحی دکوراسیون داخلی دایره ای

آشپزخانه و سرویس بهداشتی در طراحی دکوراسیون داخلی گرد

در تصویر فوق نمایی از آشپزخانه و سرویس بهداشتی می‌باشد. رنگ نارنجی در آشپزخانه تنها در صندلی و در سرویس بهداشتی تنها در کاشیکاری استفاده شده است. حفظ تعادل یکی از نکات کلیدی در این سبک دکوراسیون می باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. سوالات و نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید .

فرم درخواست مشاوره

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *