انواع اتومان دکوراسیون خانه

امروز در مجله آیوت می‌خواهیم به بررسی انواع اتومان دکوراسیون خانه بپردازیم. اگر قصد خرید و یا ساخت یک اتومان را دارید این مطلب به شما کمک می‌کند.

 اتومان و تفاوت آن با پاف

اتومان‌ها مبل‌هایی هستند که مانند نیمکت در دکوراسیون خانه استفاده می‌شوند. علاوه بر نشیمن می‌توان بعنوان میز از آنها استفاده کرد. اتومان با پاف در ظاهر به هم شبیه هستند ولی اتومان‌ها ابعاد بزرگتری نسبت به پاف دارند. همچنین اتومان‌ها دارای فضای نگهداری وسایل در داخل خود می‌باشد که همین ویژگی باعث تفاوت میان اتومان و پاف می‌شود.

انواع اتومان دکوراسیون خانه

اتومان دارای اشکال و مدل های گوناگون در بازار عرضه می‌شوند و جزو مبلمان نشیمن خانه به حساب می‌آید. در دکوراسیون خانه انواع اتومان قابل استفاده می‌باشد تنها شما باید با در نظر گرفتن موارد زیر اتومان مورد نظر خود را انتخاب کنید. اتومان‌ها  در چهار نوع دسته بندی می‌شوند.

  • نوع اول به لحاظ سبک معماری
  • نوع دوم  به لحاظ فرم ساخت
  • نوع سوم به لحاظ جنس مورد استفاده
  • نوع چهارم به لحاظ فضای ذخیره سازی

سبک معماری اتومان

اتومان ها هم مانند مبلمان و سایر لوازم دارای سبک معماری هستند.شما در انتخاب آنها می‌بایست متناسب با سبک معماری منزل خود اقدام به خرید بکنید.

فرم ساخت اتومان

اتومان‌ها در اشکال مختلف مانند دایره ای، مربعی ،بیضی و… ساخته می‌شود برای داشتن یک انتخاب عالی سعی کنید مطابق سبک معماری و با در نظر گرفتن ابعاد فضا شکل اتومان را انتخاب کنید.

جنس ساخت اتومان

در ساخت اتومان از جنس های مختلف استفاده می‌شود. انواع چرم های مصنوعی، پارچه های مخملی و حتی چرم طبیعی در ساخت آن کاربرد دارد.اتومان با چرم طبیعی جزو کارهای لوکس و اشرافی می‌تواند فضای منزل شما را دگرگون کند. اگر رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون خانه شما از نوع خنثی می‌باشد می‌توانید با انتخاب رنگ های جسورانه اتومان فضای خانه را تغییر دهید.

برای انتخاب بهتر جنس پارچه این مطلب در مورد انتخاب پارچه را بخوانید.

فضای ذخیره اتومان

در برخی از مدل ها اتومان دارای فضای ذخیره به منظور قرار دادن لوازم پذیرایی تعبیه شده است. دسترسی به فضای ذخیره می‌تواند بصورت کشو و یا بازشو از بالا تعبیه شده باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

در صورت تمایل برای دریافت مشاوره خرید اتومان با ارسال فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

سوالات و نظرات خود را  در زیر برای ما بنویسید.

فرم درخواست مشاوره

ممنون که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *