طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

امروز قصد داریم مجله آیوت به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره بپردازیم. اگر شما به سبک معماری مدرن خانه و رنگ‌های تیره علاقه‌مند هستید این مطلب را حتماً مطالعه کنید.

سبک معماری مدرن به دلیل سادگی در طراحی محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. اشخاصی که در سادگی و زیبایی به دنبال آرامش زندگی می‌گردند جزء طرفداران این سبک معماری هستند. در ادامه همراه ما باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

جاذبه های طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

رنگ مشکی یک رنگ مجلل و جذاب می‌باشد که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه برخلاف باور عموم بر دلگیر شدن فضا می‌تواند باعث جذابیت فضای داخلی شود. اگر تصویر بالا برای شما جذاب است پس طراح آن در خلق این همه جاذبه در کنار هم موفق بوده است.برای رسیدن به چنین موفقیتی علاوه بر داشتن مهارت و تجربه، داشتن خلاقیت نقش مهمی را ایفا می‌کند.موارد دیگری نظیر اطمینان به طراح معمار داخلی و همراهی کردن کارفرما بسیار حائز اهمیت هستند. در ادامه به بررسی نکات ویژه در طراحی این آپارتمان می پردازیم.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی تیره

اگر به تصویر بالا دقت کنید رنگ‌های استفاده شده بصورت هوشمندانه‌ای انتخاب شده است. رنگ‌های قرمز در دکوراسیون داخلی این فضا نقاطی هستند که که طراح در آن تأکید داشته و باعث حس تعادل بیشتر در این دکوراسیون تیره شده است. شاید در نگاه اول فضای این آپارتمان دلگیر به نظر بیاید ولی طراح به خوبی توانسته است یک فضای مدرن و بحث برانگیز با نورپردازی متفاوت را ارائه کند.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی تیره

در این آپارتمان نورپردازی بسیار عالی انجام شده است. یک دیوار اصلی که در آن پنجره‌ای نیست بطور کامل نورپردازی شده است و نور کافی برای این چنین فضای تیره را فراهم می‌کند.تعداد لامپ و لوستر متناسب با هر فضا انتخاب شده که می‌تواند نور آن قسمت را به زیبایی تأمین کند. البته در ایران با توجه به تنوع کالا گزینه‌های کمتری برای انتخاب لوستر های مدرن وجود دارد.

نکات طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تیره

در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره نکات مهمی وجود دارد که در صورت عدم توجه می‌تواند باعث کاهش جذابیت فضا نیز شود.در زیر به مهمترین آنها اشاره شده است.

  • اهمیت نورپردازی فضا
  • حفظ تضاد عناصر
  • چیدمان لوازم خانه
  • انتخاب رنگ در طراحی
  • حفظ تعادل در رنگ‌ها

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سوالات و نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید. متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

فرم درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *