چرا باید در طراحی منزل خود دقت کنیم؟

 خانه تنها مکانی است که بعد از یک روز پرکار به انسان حس آرامش می‌دهد و باعث می‌شود تمام خستگی اون روز به فراموشی سپرده شود. نکته مهم این است که چه چیزهایی در طراحی منزل شما را به خود جلب می‌کند؟ شلوغی فضا؟ چیدمان وسایل و مبلمان؟ در معماری خانه آیوت همراه باشید تا با طراحی منزل مسکونی آشنا بیشتر شوید.

شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید که دکوراسیون خانه چقدر می‌تواند در روحیه و شادابی افراد تاثیر مثبت و منفی داشته باشد. دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک به دلیل کمبود فضا محدودتر می باشد لذا چیدمان وسایل باید با دقت بیشتری انجام گردد. با طراحی منزل زیبا و منحصر به فرد علاوه بر حس اعتماد به نفس می‌توان کیفیت زندگی را در سطح مطلوب افزایش داد.

بازسازی منزل,طراحی منزل مسکونی
طراحی منزل مسکونی,چیدمان منزل مسکونی,بازسازی منزل

آشپزخانه

آشپزخانه به لحاظ ارتباط مستقیم آن با شکم اهمیت و محبوبیت بسزایی در اکثریت افراد دارد . طبعاً در مکانی اشتیاق و انرژی برای ساخت یک غذا پدید می‌آید که تمامی امکانات و زیبایی آن به درستی در جای خود قرار گرفته یا بهتر بگیوییم طراحی شده باشند. فضای آشپزخانه باید کاملاً کاربردی ، استاندارد و زیبا طراحی شود چرا که خانم خانه همیشه بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می‌کند پس علاوه بر طراحی ، چیدمان منزل و نورپردازی، فضای کمدها و قفسه‌ها نیز نقش بسیار مهمی در شکل گیری آشپزخانه دارند.

اتاق خواب در طراحی منزل

یکی از مواردی که در دکوراسیون خانه باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم طراحی اتاق خواب است.در طراحی اتاق خواب راحت مواردی نظیر چیدمان مبلمان و کمدها ، استفاده از رنگهای ساده و آرامش بخش در دکوراسیون داخلی حائز اهمیت می‌باشد و فضای اتاق خواب را بزرگ و دلنشین می‌کند. توجه به طراحی اتاق خواب از نکات مهم است که نباید از نظرها فراموش شود.به یاد داشته باشید با یک طراحی حرفه‌ای توسط یک تیم متخصص می‌شود جذابیت اتاق خواب رو چند برابر کرد.

طراحی منزل مسکونی,چیدمان منزل مسکونی,بازسازی خانه

ارزش‌هایی که با طراحی منزل و چیدمان اصولی در محل زندگی‌تان به وجود می‌آیند

  استفاده بهینه از فضا

فضای پرت و بلااستفاده در خانه مثل زنبور بدون عسله، فایده که برای آدم نداره بماند درد سر هم بوجود میاره !!!. با استفاده از استاندارد ها ، مهارت و تجربه میشه حداکثر استفاده و بهره‌وری از فضای مسکونی خانه در کنار دکوراسیون عالی بدست آورد . تا به حال برای شما پیش آمده که با دیدن لوازم و وسایل اضافی در اطراف میز آشپزخانه حس ناخوشایندی رو تجربه کرده باشید! در صورتیکه می‌شود با طراحی مناسب منزل با تجهیزات موجود از این اتفاق جلوگیری کرد. این یکی از معدود مشکلات دکوراسیون نامناسب در خانه‌های مسکونی می‌باشد .

  سبک طراحی خانه

زمانی که در طراحی منزل شما از یکی از سبک‌های معماری داخلی استفاده شده باشد، هارمونی و تناسب چیدمان مبلمان و وسایل به طور قابل توجهی جذاب‌تر خواهد شد . مشخص کردن سبک معماری برای هر خانواده بر اساس علایق آن خانواده انجام می‌شود تا هر یک از افراد خانواده به تنهایی بتواند علاوه بر آرامش ارتباط خوشایندی با محیط زندگی خود داشته باشند.

صرفه جویی در زمان

در هر پروژه ساختمانی اگر برنامه زمان‌بندی متناسب با آن پیش‌بینی نشود مشکلاتی نظیر افزایش هزینه ها و تأخیر در اجرا را برای کارفرما به دنبال خواهد داشت.در اجرا و طراحی منزل مسکونی گروه ما علاوه بر داشتن طراحان حرفه‌ای و تیم اجرایی قوی می‌تواند با استفاده از دانش روز و مهارت در منطقی‌ترین زمان ممکن به شما در ساخت خانه رویایی‌تان یاری رساند.

ویدئو نمونه کارهای طراحی منزل

تصاویر نمونه کارهای طراحی منزل

طراحی منزل مسکونی
طراحی منزل مسکونی,بازسازی منزل
طراحی منزل مسکونی,بازسازی منزل,انتخاب سبک کلاسیک
طراحی منزل مسکونی
دکوراسیون داخلی و معماری