رنگ های پاستلی در طراحی خانه کوچک

رنگ پاستلی اتاق نشیمن,طراحی خانه کوچک

اگر شما به رنگ های پاستلی در طراحی خانه کوچک علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید.
رنگ های پاستلی روشن و ملایم هستند و در عین ظرافت حس جذابیت و شیرینی را به مخاطبانشان منتقل می‌کنند. این پالت رنگی برای خانه رنگ‌های جادویی هستند، هر شخصی و با هر سلیقه را مجذوب خود می‌کنند. این رنگ‌ها مانند هلویی،نعنایی روشن،صورتی روشن،کارامل روشن،موزی،بنفش روشن و آبی روشن می‌باشند. البته اینها فقط بخشی از رنگ‌های پاستلی هستند.رنگ های پاستلی,طراحی خانه با رنگ پاستلی

اگر از رنگ های تکراری در دکوراسیون منزل خود خسته شده‌اید;رنگ های پاستلی می‌تواند انتخاب خوب و جسورانه‌ای برای خانه شما باشد. این رنگ‌های کلاسیک می‌تواند فضای منزل شما را جذاب،شیرین،آرام و شاد کند.

استفاده از رنگ های پاستلی در دکوراسیون خانه

رنگ‌های پاستلی در تمام خانه قابل استفاده است. به شرطی که بتوانید تعادل رنگ در هارمونی فضا را حفظ کنید.
در ادامه ما به شما می‌گوییم در هر فضا چطور از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

رنگ‌ های پاستلی در فضای نشیمن خانه

قبلا در مورد استفاده از رنگ‌ها در فضای نشیمن خانه صحبت کردیم. این موضوع که استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود اینجا به ما کمک می‌کند. رنگهای پاستلی خنثی هستند و براحتی می‌توانید از آنها در فضای نشیمن خانه استفاده کنید. چطور؟ چون خنثی هستند با فصل های تابستان و زمستان هم سازگارند.به عکس‌های زیر دقت کنید.

فضای نشیمن خانه با رنگ پاستلی

رنگ پاستلی اتاق نشیمن,طراحی خانه کوچک

تمام رنگ‌هایی که در تصاویر بالا برای فضای نشیمن استفاده شده از نوع پالت رنگ پاستلی هستند. به خاطر داشته باشید نور فضای نشیمن در جذابیت بیشتر حائز اهمیت است.اگر نور فضای نشیمن خانه کم است از نورپردازی استفاده کنید. در غیر اینصورت سطوحی که رنگ پاستلی دارد بصورت رنگ پریده دیده می‌شود.

استفاده از رنگ ‌های پاستلی در سرویس بهداشتی و حمام

شما می‌توانید از رنگ‌های پاستلی در سرویس بهداشتی یا حمام استفاده کنید. نتیجه کار بسیار لذت بخش خواهد بود. رنگ سبز پاستلی یک انتخاب خوب برای این مکان‌هاست. علاوه بر زیبایی،حس آرامش را به فضا تزریق می‌کنید اگر از این رنگ بعنوان رنگ زمبنه استفاده شود.

حمام با رنگ پاستلی سرویس بهداشتی با رنگ پاستلی

رنگ های پاستلی حمام

استفاده از رنگ ‌های پاستلی در آشپزخانه

فضای آشپزخانه باید برای خانم خانه جذاب و دلنشین باشد. با استفاده از رنگ‌های پاستلی در آشپزخانه اون را به یک مکان چشم نواز تبدیل کنید. هنگام کار کردن در اینچنین فضایی می‌تواند شما را با تجربه جدید آشنا کند.به عکس‌های زیر دقت کنید اگر قرار باشد غذایی عالی باشد در چنین مکانی باید آن را پخت. می‌توان رنگ دیوار‌ها را به پاستلی تغییر داد یا اگر علاقه داشته باشید، رنگ کابینت‌ها را پاستلی کرد. این یک انتخاب سلیقه ای می‌باشد.

رنگ‌های پاستلی در آشپزخانه,رنگ های پاستلی در طراحی خانه کوچک

رنگ‌های پاستلی در آشپزخانه,رنگ های پاستلی در طراحی خانه کوچک

استفاده از رنگ ‌های پاستلی در اتاق خواب

استفاده از این پالت رنگ در اتاق‌های خواب کودکان به شدت پیشنهاد می‌شود. کودکان به راحتی می‌توانند با رنگ های پاستلی ارتباط برقرار کنند.این رنگ ها کاملاً با روحیه آنها مطابقت دارد پس در استفاده از این رنگ ها برای اتاق کودکان تردید نکنید. البته برای اتاق خواب بزرگسالان هم انتخاب مناسبی است.اگر به عکس های زیر دقت کنید این موضوع را به خوبی متوجه خواهید شد.

اتاق خواب بزرگ پاستلی,رنگ های پاستلی در طراحی خانه کوچک

رنگ پاستلی در اتاق کودک

رنگ پاستلی در اتاق کودک

این مطلب در اینجا به پایان رسید.امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.شما می‌توانید سوالات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *