جاساز مخفی در خانه

تا به حال اقدام به ساخت جاساز مخفی در خانه کرده‌اید؟ اصلاً چه نیازی به ساخت جاساز در منزل است؟

بعضی اوقات مجبور می‌شویم یک وسیله ارزشمند یا وجه نقد را در خانه خود پنهان کنیم. امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت نیاز به مکانی در خانه برای نگهداری وسایل ارزشمند خود بیشتر احساس می‌شود. احتیاط هم که شرط عقل است،پس حالا انتخاب کنید که نیاز به جاساز مخفی در منزل دارید یا خیر.
پیشرفت تکنولوژی همانطور که باعث رفاه حال ما برای رفع نیازهایمان می‌شود،به دزدان حرفه ای هم در پیدا کردن اشیاء کمک می‌کند. چطور؟ دیگر سارقان به روش سنتی اقدام به دزدی نمی‌کنند. آنها با استفاده از تکنولوژی روز و به کمک ردیاب های مخصوص اشیا و کالاهای ارزشمند را در خانه پیدا می‌کنند. بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت پنهان کردن به روش هوشمندانه است. در ادامه همراه ما باشید.

جاساز مخفی در خانه

جاساز مخفی هوشمندانه در خانه

اگر شما بخواهید یک جاساز مخفی هوشمندانه در منزل خود داشته باشید باید یک قدم از سارق جلوتر باشید.از مخفی کردن لوازم گرانبها خود در مکان های قابل پیش‌بینی پرهیز کنید. در گذشته برای پنهان کردن از وسایلی مثل جاکفشی،یخچال، ظرف های نگهداری مواد اولیه خوراکی استفاده می‌کردند. امروزه این فضاها نمی‌تواند امنیت وسایل شما را تامین کند و به راحتی قابل کشف هستند.

کمد مخفی,کف مخفی

بهترین مکان های خانه برای جاساز مخفی

در هر خانه ای فضاهایی برای جاساز مخفی وجود دارد که در نگاه اول شاید ساده به نظر برسند. بهترین مکان برای جاسازی مخفیانه اشیا گرانبها و اوراق بهادار همین فضاها هستند. به عکس‌های زیر دقت کنید تمام این فضاها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند. و از طرفی به طور هوشمندانه ای طراحی شده است.

کاشی مخفی,پیچ مخفی

نکات مهم برای جاساز مخفی در خانه

قبل از انتخاب یک مکان برای جاسازی اشیا گرانبها نکات مهمی هستند که می‌بایست به آن توجه کنید.

  • ابعاد فضای مورد نیاز را طبق اشیا ارزشمند خود محاسبه کنید.
  • مکانی که برای جاساز انتخاب می‌کنید را از نظر رطوبت و شرایط محیطی مثل گرما و سرما بسنجید.
  • دسترسی آسان در شرایط بحرانی مثل آتش سوزی،زلزله
  • اطلاعات مربوط به دسترسی جاساز را به فرد مورد اطمینان خود بگویید.
  • در حضور کودکان جاساز مخفی را باز نکنید.
  • از نگهداری مواد قابل اشتعال خودداری کنید.
  • اگر از قفل های هوشمند برقی استفاده می‌کنید منبع تغذیه پشتیان را در نظر بگیرید.

کیبرد مخفی,اسلحه مخفی

کلام آخر

هدف ما در این مقاله آشنایی شما عزیزان با ایده های خلاقانه جهت ساخت یک مکان برای نگهداری وسایل ارزشمند بود. به یاد داشته باشید بهترین جاساز مخفی مکانی است که خود شخص شما آن را انتخاب کرده باشد.امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. سوالات و نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید. ممنون از همراهی شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *