اگر قصد دارید بازسازی منزل خود را بصورت حرفه ای انجام دهید قبل از هر اقدامی این مقاله را بخوانید.

هشدار : برای انجام این کار شما باید تجربه آیتم‌های عملیات اجرایی ساختمانی را داشته باشید در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا از یک گروه متخصص در امر بازسازی منزل استفاده کنید.

بازسازی منزل خود بصورت حرفه ای

اولین قدم در بازسازی منزل خود بصورت حرفه ای

اگر این اولین تجربه شما در بازسازی منزل است نگران نباشید،با تلاش بیشتر به منظور دریافت اطلاعات جهت بازسازی منزل بصورت حرفه ای می‌توانید با این مشکل مقابله کنید.

اولین قدم در بازسازی خانه تنظیم یک برنامه جهت انجام کارهاست. با برنامه ریزی برای انجام فعالیت های ساختمانی از اتلاف زمان  و هزینه خود جلوگیری کنید. در نظر داشته باشید با این کار می‌توانید از ضرر و زیان ناشی از تأخیرات پروژه جلوگیری کنید و همینطور در مدت زمان مشخصی کار بازسازی را به اتمام برسانید. بازسازی منزل پروسه چالش برانگیز،سخت و هزینه بر می‌باشد و شما باید تا مدتها نتیجه کار را تحمل کنید پس باید تصمیمات مهمی رو بگیرید در ادامه همراه ما باشید تا باهم این تصمیمات را بررسی کنیم.

بودجه در بازسازی منزل خود

قدم بعدی تعیین بودجه در بازسازی منزل خود می باشد.شما باید بودجه خود را با توجه به تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید برای این کار را مشخص کنید. با توجه به سبک معماری که انتخاب کرده‌اید و وسایلی که قصد دارید آنها را نگه دارید و یا تعویض کنید و … بودجه کار شما را تا حدودی مشخص می‌شود. برآورد مصالح ساختمانی،هزینه دستمزد نیروهای اجرایی،تاسیسات الکتریکی و مکانیکی،تخریب و غیره در بودجه شما تاثیر گذار هستند پس سعی کنید تمام این موارد را در بودجه خود محاسبه کنید تا حین کار با مشکل مالی مواجه نشوید.

شروع حرفه ای در بازسازی خانه

برای یک شروع حرفه ای در بازسازی خانه شما باید همان کاری را بکنید که یک طراح معمار داخلی انجام می‌دهد. در ابتدا از تمام بخش‌ها و فضاهایی که قرار است بازسازی کنید عکس تهیه کنید در مرحله بعد تمام عکسهایی که شما از اینترنت یا مجله به عنوان طراحی قرار است در بازسازی انجام دهید را جمع آوری کنید و در کنار عکسهایی که از منزل خود گرفته‌اید قرار دهید.این کار به شما در تصویر سازی فضا کمک بسزایی می‌کند.

بازسازی منزل خود بصورت حرفه ای بازسازی منزل خود بصورت حرفه ای

در قدم بعدی از وسایلی که دیگر به آن نیاز ندارید لیست تهیه کنید. لوازم قدیمی،شکسته شده و یا غیر کاربردی را از دکوراسیون منزل حذف کنید و در صورت تمایل می توانید آنها را به دیگران واگذار و یا به فروش بگذارید.شما با انجام این کار می‌توانید بودجه به دست آمده را به بازسازی اضافه کنید.

برای بازسازی سعی کنید فضا به فضا اقدام کنید مطابق برنامه ریزی اولیه و پیشنهاد می‌شود از فضای نشیمن و پذیرایی شروع به بازسازی کنید و پس از اتمام بقیه فضاها را انجام دهید. امیدوارم این مطلب برای بازسازی منزل به شما کمک کرده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم مطالب فوق را در کلیپ زیر از نظر زهرا رضازاده طراح معمار داخلی ببینید

فرم درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *